انتشار: 1402/2/10
بروزرسانی: 1402/5/4

خفن ترین مسابقات آفرود در دنیا | فقط هشت خودرو از خط پایان عبور می‌کنند!

مسابقات آفرود از آن دست مسابقاتی هستند، که آدرنالین بدن را به شدت بالا می‌برند و طرفداران بسیاری نیز دارند. در این ویدیو، یکی از مسابقات این ورزش به خصوص را تماشا می‌کنید.

یکی از مسابقات جذاب دنیا در تمام رشته های ورزشی، مسابقات آفرود هستند. برنده شدن در این مسابقات بستگی به تسلط راننده و برخی مسائل فنی خودرو دارد. مسیر های این مسابقات با یکدیگر متفاوت است، برخی از آن ها در کویر، برف و برخی دیگر در جنگل و جاده های گل آلود است، در ایران اما بیشتر آن ها در کویر برگذار می‌شوند. همچنین رانندگان این مسابقات، علاقمند به برخی از خودرو های معروف هستند و از آن ها استفاده می‌کنند. مسابقات آفرودی خطر های زیادی هم برای افراد دارد و حتی ممکن است آسیب جسمی نیز ببینند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.