انتشار: 1402/3/22
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو صید طوطی ماهی | ماهیگیری با تفنگ نیزه ای

مجمع الجزایر هاوایی با بیش از 130 جزیره کوچک و بزرگ، گونه‌های مختلف ماهی و قوانین نسبتا ازادانه ماهیگیری، سرزمینی موعود برای علاقه‌مندان به این رشته است. اما اگر می‌خواهید هیجان، اشتیاق و در عین حال دلهره بیش‌تری را تجربه کنید باید به سراغ ماهیگیری با تفنگ نیزه‌ای در این جزایر بروید.

ماهیگیری با تفنگ نیزه ای یکی از روش‌هایی است که در چند سال اخیر بسیار باب شده و افرادی که به دنبال ماجراجویی بیش‌تری هستند، به سراغ آن می‌روند. یکی از مکان‌های محبوب برای انجام این رشته، هاوایی است. این مجمع الجزایر، به دلیل قرارگیری در میان اقیانوسی با آب شفاف و پاکیزه، گونه‌های مختلف ماهی، آب و هوای گرمسیری و مطبوع و البته دنیای زیر آب شگفت‌آور، برای افرادی که به دنبال صید ماهی با نیزه هستند حرف ندارد.

در این ویدیو فردی در هاوایی تفنگ نیزه ای را با خود به اعماق اقیانوس می‌برد و موفق می‌شود یک طوطی ماهی بزرگ را صید کند. این ماهی در هاوایی uhu  نامیده می‌شود.

طوطی ماهی در دریاهای کم عمق گرمسیری سراسر جهان پیدا می‌شود و از این نظر آبزی چندان کمیابی نیست. این ماهی را می‌توان از طریق دهانشان که شبیه منقار طوطی است و همچنین فلس‌های بزرگ، رنگارنگ و درخشانشان تشخیص داد.

این ماهی بین 30 سانتی‌متر تا 90 سانتی‌متر رشد می‌کند. البته برخی از گونه‌های آن که زیستگاهشان در اقیانوس آرام جنوبی است، ممکن است تا 1.8 متر نیز رشد کنند. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.