انتشار: 1397/10/27
بروزرسانی: 1402/9/4

ویدیو اسب سواری و پرش از مانع با اسب

در این ویدیو تمرین جالب و سرگرم کننده‌ پرش از مانع با اسب را برای مسابقه مشاهده می‌کنید. پرش از مانع با اسب برای مسابقات حرفه‌ای

پرش از مانع با اسب (Show Jumping) یکی از ورزش‌های رشته سوارکاری است، که مانند مسابقات استقامت و درساژ می‌باشد. در این ورزش سوارکار و اسب در یک مسیر معین از روی یک مانع مشخص عبور می‌کنند. مسابقات پرش با اسب در مقطع‌های مختلفی برگزار می‌شود، که می‌توان به مسابقات سرعت، مسابقات قدرتی، مسابقات کلکته، مسابقات شش میله، مسابقات نژاد و مسابقات مادیان تازه کار اشاره کرد.

مسابقات پرش با اسب در مسابقات المپیک نیز بر گزار می‌شود و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی سوارکاری انجام می‌شود. در این ویدیو شاهد صحبت‌های سوار کار هستیم که می‌گوید ما خیلی با هم تمرین کردیم و خوب توانستیم موانع را پشت سر بگذاریم. با کمترین ترمز کردن قبل از پرش، اما هنوز موانع دیگر مانده است برای سپری کردن.






این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.