انتشار: 1402/2/24
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با تفنگ نیزه ای در هاوایی

آیا لباس غواصی خود را پوشیده‌اید و منتظرید به ماهیگیری با تفنگ نیزه ای در اعماق دریا بروید؟ این روش از ماهیگیری بسیار خاص بوده و برای هر کسی ساخته نشده است. برای این کار نه تنها باید به هدف گیری و شلیک مسلط باشید؛ بلکه سر نترسی داشته باشید و از شیرجه زدن در دریا و اقیانوس‌های عمیق و همچنین ناشناخته‌های زیر آب هم نترسید.

ماهیگیری با تفنگ نیزه‌ای را می‌توان یکی از روش‌های جدید و نوظهور در این فعالیت دانست. این تفنگ‌ها لاستیکی یا بادی هستند و می‌توانند نیزه را با شتاب بسیار بالایی در آب شلیک کنند. این روش خاص از ماهیگیری، بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی دارد و لازمه آن این است که غواصی بلد باشید.

در این ویدیو چند غواص به اعماق اقیانوس در هاوایی رفته‌اند تا ماهی مورد علاقه خود، یعنی سرخو سبز، را با اسلحه نیزه ای زیر آب شکار کنند. این ماهی خاص علاوه بر هاوایی در آسیای شرقی، آفریقا و استرالیا هم پیدا می‌شود و در ایران می‌توان سرخوی سبز را در دریای عمان و خلیج فارس صید کرد. این ماهی معمولا یا از روش قلاب صید می‌شود و یا با روش "ماهیگیری با تفنگ نیزه".  

در این روش خاص از ماهیگیری باید مراقب کوسه‌هایی که جذب بوی خون ماهی می‌شوند باشید. شما در این روش با یک ابزار نوک تیز به سمت ماهی شلیک می‌کنید؛ بنابراین ماهی زخمی شده و باعث شنای کوسه ها به سمت شما می‌شود. البته وجود کوسه‌ها نشانه خوبی برای ماهیگیری است. زیرا هر چه تعداد کوسه‌های بزرگ بیشتر باشد یعنی ماهی‌های بیشتر و بزرگتری برای صید و شکار وجود دارد. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.