انتشار: 1402/3/6
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو ماهیگیری با نیزه در شب | ابعاد جدیدی از هیجان

ماهیگیری با نیزه معمولا در آب‌های شفاف و عمیق دریا انجام می‌شود. اما بسیاری از افراد برای اینکه هیجان بیشتری برای خود دست و پا کنند و خود را در موقعیت‌های سخت‌تر قرار دهند، به سراغ ماهیگیری با نیزه در شب می‌روند. البته باید توجه کرد که فقط زمانی که آب آرام است باید به سراغ این روش رفت و در غیر این صورت ممکن است خطرات زیادی شما را تهدید کند.

ماهیگیری با نیزه به تنهایی روشی جذاب و غیر معمول از صید ماهی است. حالا اگر این کار را در شب انجام دهیم، هیجان و سختی آن چند برابر می‌شود. روش انجام صید ماهی با نیز در شب درست مانند انجام آن در روز است با این تفاوت که برای دیدن دنیای زیر اب و آبزیان ساکن در آن منطقه به خصوص، به یک چراغ و منبع نور نیاز دارید. در این ویدیو فرد از یک چراغ پیشانی استفاده می‌کند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ماهی‌ها نیز در شب رفتار متفاوتی از خود بروز می‌دهند. بسیاری از آن‌ها خواب‌آلود هستند و معمولا زیر صخره‌ها و مرجان‌ها پنهان می‌شوند و پیدا کردن آن‌ها انقدر سخت می‌شود که شاید حس کنید به دنبال یک کاه در انبار سوزن می‌گردید.  

حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا شب؟ در جواب باید گفت، انجام این روش در شب دشوارتر است و بعضی از افراد دوست دارند خود را به چالش بکشند. اغلب وقتی برای اولین بار به سراغ این روش می‌روید، طول می‌کشد تا به دیدن عادت کنید و ممکن است حتی اعصابتان خرد شود. پس باید آهسته حرکت کرد و آرامش خود را حفظ کرد.

برای اینکه از "ماهیگیری با نیزه" در شب تجربه مثبتی داشته باشید، باید چند نکته را رعایت کنید. این نکات پس از تجربه‌های متعدد به دست آمده و به شما کمک می‌کند تا اشتباهات افراد دیگر را تکرار نکنید.

در اولین گام باید آرام باشید و به آهستگی شنا کنید. هنگام شنا کردن، آب نباید موج‌های زیادی بردارد تا ماهی‌هایی که در گوشه و کنار صخره‌ها و مرجان‌ها خواب هستند، هشیار نشوند. در گام دوم باید به سراغ آب‌های نه چندان عمیق بروید. در واقع می‌توان گفت اگر عمق آب بین 3 تا 4 متر باشد، در حالت ایده‌آل قرار دارید. و در نهایت به سراغ جاهایی بروید که ماهی‌ها در آن قسمت قایم می‌شوند. 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.