انتشار: 1402/2/6
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آموزش گام به گام نحوه سوارکاری برای افراد مبتدی

در این ویدیو به صورت گام به گام برای افراد مبتدی، اسب سواری توضیح داده شده است. این ورزش، ورشی هیجان انگیز و پر نشاط است که نیازمند مهارت هایی می باشد تا دچار آسیب دیدگی نشوید. اسب سواری می تواند به یکی از بهترین تجربه های ورزشی شما تبدیل شود. اگر برای اولین می خواهید سوار اسب شوید، تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

برای آموزش سوارکاری، نیاز به پیش زمینه خاصی ندارید و صرفا باید نحوه نشستن بر روی اسب و کنترل آن را یاد بگیرید که برای مسلط شدن به آن نیاز به تمرین و تجربه زیادی دارید. یاد گرفتن زبان بدن نیز به کنترل کردن اسب کمک زیادی می کند. سن مناسب اسب سواری از 7 سالگی شروع می شود.

پوشیدن لباس و کلاه و چکمه های مخصوص سوارکاری از الزامات سوارکاری می باشد. اولین قدم در آموزش اسب سواری، شناختن رفتار اسب و نحوه رفتار کردن با این حیوان است و اگر شناخت کافی بر اسب خود نداشته باشید ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.