انتشار: 1399/7/22
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو آموزش سوارکاری با وارویک شیلر ( قسمت دوم) هدایت اسب

اگر می‌خواهید یک سوارکار حرفه‌ای شوید این ویدیو را از دست ندهید. در این ویدیو وارویک شیلر آموزش سوارکاری با صدای واقعی اسب در مزرعه را به ما آموزش می‌دهد.

برای داشتن یک سوارکاری لذت بخش بهتر است قبل از هر چیزی اسب خود را آماده کنید. تیمار و زین کردن برای آماده شدن اسب بسیار مهم است. اگر برای آموزش سوار کاری، از اسب شخصی خود استفاده نمی‌کنید و از اسب باشگاه استفاده می‌کنید، تلاش کنید با او ارتباط نزدیکی داشته باشید، با دادن جایزه و نوازش اعتماد او را جلب کنید. اعتماد شما به اسب خیلی مهم است، سعی کنید کنید از او نترسید و با اعتماد به نفس با او برخورد کنید.

برای سوار شدن، از طرف چپ به اسب نزدیک شوید. به آرامی افسار را بکشید و آن را تنگ کنید تا اجازه حرکت را به اسب ندهید. اول پای چپ خود را در رکاب بگذارید و سوار اسب شوید. در نهایت پای راست را در رکاب قرار دهید. برای آن که اسب را به اطراف بپیچانید، دست خود را به داخل بدن اسب بکشید و پای مخالفتان را به سمت دیگر حرکت دهید.

برای متوقف کردن اسب، باید دهنه را به طرف سینه خود بکشید. اگر جواب نداد این کار را چندین بار تکرار کنید. هیچ وقت نباید دهنه اسب را به طرف بالا بکشید چون باعث سر دست زدن اسب می‌شود. دهنه را فقط به سمت عقب، جلو یا طرفین بکشید. اسب‌ها متفاوت هستند و نسبت به تنبل بودن یا تند خو بودنشان باید افسار را شل یا محکم کرد. در این ویدیو آموزش سوارکاری با وارویک شیلر و اسب جوانش را داریم و نحوه هدایت اسب را  به شکل کامل توضیح می‌دهد، با صداهای واقعی اسب در صحنه.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.