انتشار: 1400/1/16
بروزرسانی: 1402/5/22

ویدیو سوارکاری با پونی | کوچک‌ترین و دوست داشتنی‌‌ترین نژاد اسب در جهان

تا حالا زین صورتی دیدید؟ در این ویدیو این دختر کوچک شیرین و دوست داشتنی با پونی‌اش ما را جذب خود می‌کند، وقتی که پونی‌اش را تیمار و زین می‌کند خیلی جذاب و دیدنی می‌شود.

نژاد اسب پونی کوچکترین نژاد اسب در جهان برای سوارکاری است، اما با وجود جثه کوچکشان خصوصیات بدنی خارق‌العاده‌ایی دارند. آن‌ها دارای پاهای کوتاه، سینه پهن، استخوان سنگین و سر کوتاه می‌باشند. همچنین نژاد سر سختی است و استقامت بدنی بالایی دارد. پونی‌ها خلق و خوی آرام و عمر طولانی نسبت به اسب‌ها دارند. این جثه کوچک، دوست داشتنی‌ترین و بامزه‌ترین نژاد اسب برای سوارکاری کودکان و بزرگسالان است و بچه‌ها  از سوارکاری با پونی لذت می‌برنند.

پونی‌ها آرام، مطیع و آموزش پذیری بالایی دارند و همین ویژگی‌ها سبب شده اسب‌های فوق‌العاده‌ای برای کودکان باشند. همه پونی‌ها می‌توانند برای تفریح و سرگرمی، مسابقات تزئینی و کلاس‌های ابتدایی سوارکاری استفاده شوند. در این ویدیو این سوار کار کوچک و دوست داشتنی مراحل آماده کردن اسبش در اصطبل و غشو کردنش تا سوار شدن آن را برای ما به نمایش گذاشته است و ما از دیدنش لذت می‌بریم.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.