انتشار: 1397/10/29
بروزرسانی: 1402/5/4

ویدیو گله اسب های وحشی | گله زیبای اسب های وحشی در جهان

در این ویدیو دویدن گله اسب های وحشی در سراسر جهان را مشاهده می‌کنید. صحرا نشینان آسیایی اولین کسانی بودند که اسب های وحشی را رام کرده‌اند.

گله اسب های وحشی در طبیعت بین 3 تا 20 عضو دارند، که شامل اسب ماده و کره اسب می‌باشند و این گله اسب ها  به وسیله یک اسب نر بالغ رهبری می‌شوند. امروزه بیشتر اسب ها اهلی هستند و آن‌هایی که وحشی مانده‌اند، نوادگان آن اسب‌هایی هستند که یک بار اهلی شده‌اند اما برای نسل‌های بعدی در حیات وحش آزادانه زیسته‌اند. اسب‌های وحشی آمریکای شمالی نوادگان اسب‌های اهلی اروپایی هستند.

اسب پرزو السکی تنها اسب وحشی است که اجداد آن هیچ وقت اهلی نشده‌اند. این حیوان تنومند و قوی در گذشته در اسپانیا زندگی کرده و بعدها به مغولستان، چین و قزاقستان بازگردانده شده است. در این ویدیو گله اسب های وحشی در سرزمینی که دارای آسمان‌های عظیم و دره‌های باشکوه هستند در حال دویدن هستند. 

 

 

 



 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.