انتشار: 1398/6/28
بروزرسانی: 1402/5/22

ویدیو اسب سواری در ساحل | اسب سواری در ساحل پرانپورت انگلیس

سوارکاری با اسب وحشی علاوه بر ترس، هیجان هم دارد. در این ویدیو یک اسب سواری هیجان انگیز را در یکی از ساحل‌های زیبای انگلیس خواهیم دید.

اسب سواری در محیطی بی نظیر، امواج توفنده و هوای دلچسپ قطعا خیلی هیجان آور است در کنار این هیجان و نشاط بهتر است بعضی از نکات را رعایت کنیم تا یک اسب سواری لذت بخشی را داشته باشیم. برای اولین اسب سواری در ساحل به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که با یک موج آرام همراه شوید.مطمئن شوید توانایی هدایت اسب را دارید. وقتی که دریا طوفانی و متلاطم است برای اولین تجربه سوارکاری شما مناسب نیست.

دریا طوفانی و امواج بلند موجب وحشت در اسبی می‌شود که هیچ وقت دریا را ندیده است. اگر احساس کردید خود و اسبتان دچار سرگیجه و یا دریا زدگی شدید در این حالت بهتر است از آب و ماسه‌ها خارج شوید. اسب‌ها به راحتی در ماسه‌ها گیر می‌کنند و ماهیچه‌های آن‌ها باید نیروی زیادی را صرف بیرون کشیدن پاهایشان از ماسه‌ها کنند. در این ویدیو سوارکاری در ساحل زیبای پرانپورت انگلیس را مشاهده می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.