انتشار: 1398/5/27
بروزرسانی: 1402/5/22

خرس قطبی وحشی سعی در شکستن جعبه شیشه ای دارد

حمله کردن خرس وحشی قطبی به جعبه شیشه ای که گوردن بوکانان برای تست به داخل آن رفته است

گوردون بوکانان در قطب خرس بزرگی را به هوا بوی غذا می کشاند به سمت جعبه شیشه ای که از قبل آن را آماده کرده بود و خودش به درون آن جعبه می رود تا واکنش خودش و این خرس گرسنه را ببیند در این حالت فیلم برداری می کند.

خرس ها نمادین ترین حیوانات روی زمین هستند. با این وجود ما اطلاعات کمی در موردشان داریم. گوردن بوکانان فیلمبردار حیات وحش یکسالی هست که یک ماموریت جدیدی به عهده گرفته است که با به خطر انداختن خود و ایجاد چالش های جدید، به این خرس های وحشی قطبی نزدیک شود و شناختی بهتر پیدا کند. این ویدیو ی چالش برانگیز را باهم می بینیم.

آیا دوست دارید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.