انتشار: 1401/4/5
بروزرسانی: 1402/8/22
سفر به فرانسه | آشنایی با مناطق دیدنی و گردشگری فرانسه

سفر به فرانسه | آشنایی با مناطق دیدنی و گردشگری فرانسه

سفر به فرانسه یک تجربه بینظیر از همه لحاظ است. این کشور با آثار باستانی تاریخی، هنرهای بصری خیره‌کننده، فرهنگ غنی و طبیعت دلفریب‌اش، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. پاریس، پایتخت این کشور، با برج ایفل، موزه لوور و خیابان‌های خاص خود، مرکز فرهنگی و هنری آن است. سواحل پروونس و ریویرای با آب‌های نیلگون خود، محلی برای استراحت و تفریح است. همچنین، امکان کوهنوردی در دره‌ها و کوهستان‌های آلپ فرانسه، برای علاقه‌مندان به طبیعت، فرصتی بی‌نظیر برای ماجراجویی ارائه می‌دهد.
مشاهده عنوان‌های مقاله

فرانسه یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان است که محصول اتحاد دوک نشین ها و شاه نشین ها تحت یک حاکم واحد در قرون وسطی است. امروزه، مانند آن دوره، اقتدار مرکزی به دولت واگذار شده است، حتی اگر در دهه‌های اخیر مقداری از خودمختاری به دیگر مناطق کشور اعطا شده باشد. مردم فرانسه به دولت به عنوان محافظ اصلی آزادی نگاه می کنند و دولت نیز به نوبه خود به طور سخاوتمندانه ای امکانات رفاهی را برای شهروندان خود فراهم می کند، از آموزش رایگان گرفته تا برنامه های مراقبت های بهداشتی و بازنشستگی و ... در ادامه در مورد نکات سفر به فرانسه و نقاط جذاب گردشگری آن می‌خوانید.

اطلاعات کلی در مورد فرانسه

فرانسه کشوری در غرب اروپا با شکل حکومت جمهوری است. پاریس، پایتخت آن و مرکز فرهنگی و تاریخی کشور است. جمعیت فرانسه حدود 67 میلیون نفر است و زبان رسمی آن فرانسوی است. واحد پول آن یورو است. مساحت فرانسه حدود 551 هزار کیلومتر مربع و یکی از بزرگترین کشورهای اروپا است. فرانسه با تنوع طبیعی خود، از کوهستان‌ها و دره‌ها تا سواحل زیبا، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. اقتصاد فرانسه یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است، که در زمینه‌های فناوری، صنعت و گردشگری شهرت دارد. تاریخ فرانسه نیز از دوران روم باستان تا دوران مدرن، با رویدادهای تاریخی و فرهنگی غنی مواجه بوده است.

اطلاعات کلی در مورد فرانسه | سفر به فرانسه

معرفی فرانسه

فرانسه یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی است. این کشور با شش کشور دیگر هم مرز است: آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ در شمال شرقی، سوئیس و ایتالیا در جنوب شرقی و اسپانیا در جنوب غربی. بریتانیا از طریق کانال مانش با فرانسه همسایه است. این کشور به عنوان دروازه اروپا در نظر گرفته می شود زیرا چندین فرودگاه بین المللی بزرگ (دو مورد از آنها را می توان در پاریس یافت)در فرانسه قرار دارند.

فرانسه محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان است. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود افراد زیادی از بازدید از کشور های متنوع لذت ببرند، از جمله زیبایی های طبیعی، آب و هوای شگفت انگیز، فعالیت های تفریحی در فضای باز مانند زمین های گلف، موزه های هنری و گالری ها و موارد دیگر. فعالیت های مختلفی وجود دارد که تاریخ این کشور را ترسیم می کند که برای بازدیدکنندگان لذت بخش است، به خصوص با توجه به گذشته پرتلاطم آن.

معرفی فرانسه | سفر به فرانسه

موقعیت جغرافیایی فرانسه

فرانسه، بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی، از دیرباز دروازه‌ای بین مناطق شمالی و جنوبی این قاره بوده است. مرزهای طولانی آن در شمال، آلمان و بلژیک را در بر می گیرد. اقیانوس اطلس در غرب؛ کوه های پیرنه و اسپانیا در جنوب.
دشت های حاصلخیز وسیع بر بیشتر شمال و غرب تسلط دارد و فرانسه را به مرکز کشاورزی اروپا تبدیل می کند. فلات گسترده و جنگلی Massif Central، رشته ای از کوه های باستانی و آتشفشان های خاموش، قسمت داخلی جنوبی فرانسه را اشغال کرده است.

مردم و فرهنگ فرانسه

فرانسه یکی از قدیمی ترین ملت های روی زمین و متنوع ترین کشور اروپایی از نظر قومیتی است. این تأثیرات عمیق و گسترده، فرانسه را در طول تاریخ تقریبا در تمام جنبه‌های فرهنگ، از جمله آشپزی، سیاست، فلسفه، موسیقی، هنر، فیلم، مد، ادبیات و ورزش به یک رهبر جهانی تبدیل کرده است.

طبیعت فرانسه

فرانسه دارای مساحت وسیعی است که می تواند زیستگاهی برای انواع گیاهان و جانوران باشد. بیش از 25 درصد از قلمرو آن پوشیده از جنگل است و 50 درصد دیگر حومه یا زمین های کشاورزی است. جنگل‌های دشت محل زندگی آهو و گراز وحشی است، در حالی که جنگل‌های آلپ و پیرنه پناهگاهی برای بز کوهی کمیاب بابونه، بزکوهی، خرس قهوه‌ای و خرگوش‌های آلپ و بسیاری از گونه‌های دیگر است. خط ساحلی مدیترانه محل توقف میلیون‌ها پرنده مهاجر آفریقایی از جمله فلامینگوها، کرکس‌ها، مرغ ماهی‌خواران و زنبور خواران است. دولت فرانسه تعهد گسترده ای به حفظ فضاهای باز و حیات وحش در آنها کرده است. حدود 10 درصد از مساحت کشور به عنوان پارک ملی یا منطقه ای و ذخیره گاه طبیعی در نظر گرفته شده است.

طبیعت فرانسه | سفر به فرانسه

سرزمین فرانسه

فرانسه در نزدیکی انتهای غربی خشکی بزرگ اوراسیا، عمدتاً بین عرض های جغرافیایی 42 درجه و 51 درجه شمالی قرار دارد. قلمرو قاره ای آن از شمال شرقی با بلژیک و لوکزامبورگ، از شرق با آلمان، سوئیس و ایتالیا همسایه است. در جنوب توسط دریای مدیترانه، اسپانیا و آندورا، در غرب توسط خلیج بیسکای، و در شمال غرب توسط کانال مانش (La Manche). در شمال، فرانسه از طریق تنگه باریک دوور (Pas de Calais) با جنوب شرقی انگلستان روبرو است. موناکو یک منطقه محاصره مستقل در ساحل جنوبی است، در حالی که جزیره کورس در دریای مدیترانه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کشور تلقی می شود.

فرانسه به عنوان یک مقصد گردشگری

علیرغم همه چیز، فرانسه همچنان مقصد شماره یک گردشگری جهان است و به طور کلی یکی از امن ترین مکان های جهان برای بازدید باقی مانده است. درک دلیل آن سخت نیست فرانسه همه چیز را دارد. از جمله مناظر توریستی برای همه سلیقه‌ها. دارای برخی از بزرگترین سواحل اروپا، و همچنین مرتفع ترین کوه ها و بهترین آثار تاریخی، زیباترین شهرها، زیباترین مناطق روستایی، باشکوه ترین قلعه ها، بهترین رودخانه ها، و بسیاری موارد دیگر است. همانطور که گفته شد فرانسه محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان است که سالانه 82 میلیون گردشگر خارجی را دریافت می‌کند. در زیر به برخی از مکان‌های دیدنی فرانسه اشاره می‌کنیم:

قلعه Chenonceau

Chenonceau شاید شناخته شده ترین قلعه در دره Loire باشد. این قلعه که در قرن شانزدهم ساخته شده است، روی رودخانه چر قرار داشته و در پایین آن راهروهایی برای قایق‌ها وجود دارد. پس از ورسای، این قلعه پربازدیدترین قلعه در فرانسه است و به خاطر باغ های دوست داشتنی مورد توجه قرار گرفته است. این قلعه پس از بمباران در جنگ جهانی دوم بازسازی شد.

قلعه Chenonceau  | سفر به فرانسه

جشنواره فیلم کن

هر سال در ماه می، نخبگان صنعت فیلمسازی جهان برای جشنواره بین‌المللی فیلم کن به شهر ریویرای فرانسه می‌روند. در حالی که نمایش‌ها برای عموم آزاد نیستند، طرفداران می‌توانند هنگام ورود و خروج از سالن‌های فیلم، صرف غذا در رستوران‌ها، خرید یا بازدید از یکی از سواحل زیبا به دنبال ستاره‌های مورد علاقه خود بگردند.

بناهای تاریخی رومیان باستان در فرانسه 

شاهکارهای باستانی و معماری در فرانسه از تأثیرگذاری امپراتوری روم در این منطقه خبر می‌دهند. زمان حکومت رومیان در فرانسه، ساختمان‌هایی بزرگ و هنرمندانه برای نمایش قدرت و اهمیت امپراتوری ایشان ساخته شد. آمفی‌تئاترها، از جمله آمفی‌تئاتر لیون، نمادی از مهارت معماری رومیان در احداث ساختمان‌های عمومی بزرگ برای تفریح و اجتماع بود. دیگر بناهای تاریخی مهم شامل معابد اند که هرکدام شاهکارهایی از فنون معماری و مهندسی رومی را نشان می دهند.

پل پون دوگار (Pont du Gard) در نیمز، یکی از بلندترین پل‌های رومی باستان است و هنوز هم به عنوان یک شاهکار مهندسی محسوب می‌شود. همچنین، دیوارهای شهرهایی مانند آکوادوکس و نیمز نمونه‌هایی از ساماندهی شهری و سیستم دفاعی رومی در این منطقه هستند. نیمز هم شهری در جنوب فرانسه است که دارای مجموعه ساختمان‌های رومی، از جمله یک آمفی تئاتر شگفت‌انگیز و یک معبد رومی است. به همین دلیل، نیمز اغلب به عنوان رم فرانسوی شناخته می شود.

بناهای تاریخی رومیان باستان در فرانسه  | سفر به فرانسه

کامارگ

دلتای کامارگ که بین دریای مدیترانه و دلتای رود رون واقع شده است، بزرگترین دلتای رودخانه در اروپای غربی است. این منطقه تالاب به خاطر زندگی پرندگان پرجمعیتش معروف است - حدود 500 گونه از جمله فلامینگوی صورتی در این منطقه به چشم می‌خورند.

پاریس

پاریس پایتخت فرانسه و مطمئنا جالب ترین شهر جهان است. پاریس با موزه ها و بناهای تاریخی، بلوارهای زیبا و رودخانه سن، فرهنگ، رستوران ها و فضای بی نظیرش، شهری است که می توانید برای یک هفته یا یک ماه یا یک سال از آن دیدن کنید و هرگز از آن خسته نشوید. به قول به یاد ماندنی توماس جفرسون، «پیاده‌روی در پاریس، درس‌هایی در مورد تاریخ، زیبایی و نکته‌ی زندگی ارائه می‌دهد». 

شهر قدیمی استراسبورگ

استراسبورگ یک شهر قرون وسطایی است که به عنوان پایتخت آلزاس عمل می کند. شهر قدیم با خیابان‌های باریک سنگ‌فرش‌شده با ساختمان‌های چوبی مشخص شده است. بازدیدکنندگان می‌گویند که بهترین راه برای لذت بردن از شهر قدیمی استراسبورگ، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری است. در واقع پیاده‌روی در کنار کانال‌ها به عنوان یک فعالیت محبوب شناخته می‌شود.

شهر قدیمی استراسبورگ | سفر به فرانسه

سواحل فرانسه

در ماه جولای و آگوست، سواحل مدیترانه ای فرانسه بسیار شلوغ است. این مورد به ویژه در استراحتگاه های معروف پروونس و ریویرای فرانسوی به چشم می‌خورد. این خطوط ساحلی که در امتداد اقیانوس اطلس و مدیترانه قرار دارند، دارای ترکیبی فریبنده از زیبایی‌های طبیعی، غنای فرهنگی و مناظر متنوع اند که آنها را به مقصدی مورد توجه برای مسافران در جهان تبدیل می کند.  خط ساحلی کوتاه پروونس دارای سواحل شنی طلایی، آب‌های شفاف و شهرهای ساحلی جذاب است که بهشتی زیبا را به نمایش می‌گذارد. شهر ساحلی نیس نقطه تلاقی خورشید، دریا و ساحل است. 

سواحل بریتانی، در کنار شهرهایی پرجنب‌وجوشی مانند نانت و لاروشل قرار دارد و ترکیبی از امکانات تفریحی، سواحل فریبنده و فرهنگ محلی متنوع را به نمایش می‌گذارند. سواحل مارتینیک که در دریای کارائیب قرار گرفته‌اند، با آب‌های فیروزه‌ای و آب و هوای گرم، منظره‌ای استوایی دارند. به طور کلی، سواحل فرانسه با جذابیت‌های طبیعی خود، از مناظر دریایی متنوع گرفته تا فرهنگ‌های محلی، مقصدی استثنایی و فراموش نشدنی برای مسافرانی است که به دنبال ترکیبی از آرامش، ماجراجویی و کاوش‌های فرهنگی هستند.

سواحل فرانسه  | سفر به فرانسه

کاخ فونتنبلو (Palace of Fontainebleau)

کاخ فونتنبلو که در کمتر از 40 مایلی (65 کیلومتر) از مرکز پاریس واقع شده است، یکی از بزرگترین قلعه های سلطنتی فرانسه است. کلبه شکار سابق، که از قرن دوازدهم مورد استفاده قرار می گرفت، مکانی است که ناپلئون قبل از تبعید به البا از امپراتوری خود کناره گیری کرد. این مجموعه مملو از ساختمان‌های آراسته‌ای است که فضای داخلی پرآذین‌تری دارند.

پل پونت دو گارد

Pont du Gard یک قنات/پل قدیمی رومی است که از رودخانه گاردون در جنوب فرانسه می گذرد. این بنا که در حدود سال 40 ساخته شد، بخشی از یک مسیر آب طولانی برای رساندن آب از چشمه ای در اوز به مستعمره رومی نیمس بود. این پل با 49 متر (160 فوت) ارتفاع، بلندترین پل در میان تمام پل های قنات رومی است.

کارکاسون

Cite de Carcassonne یک شهر مستحکم تاریخی در منطقه Languedoc-Roussillon است. قدمت این شهر به حدود 2500 سال می رسد و در اواسط قرن سیزدهم بخشی از فرانسه شد. زمانی مرکز صنعت نساجی پشمی فرانسه بود. پروژه بازسازی سیته در قرن نوزدهم، کارکاسون را به مقصد گردشگری محبوب امروزی تبدیل کرد.

کارکاسون | سفر به فرانسه

کلیسای جامع بانوی قدیس شارتر (نتردام)

کلیسای جامع شارتر در شهری کوچک در نزدیکی پاریس قرار دارد که به نظر کوچکتر از آن است که با کلیسای جامع مناسب باشد. شبستان وسیع، ایوان‌های مزین به مجسمه‌های زیبا و پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ با شکوه قرن دوازدهم و سیزدهم، که همگی در وضعیت فوق‌العاده‌ای هستند، آن را به یکی از بهترین نمونه‌های سبک گوتیک فرانسوی تبدیل می‌کند.

برج ایفل؛ برترین جاذبه‌ی گردشگری در فرانسه

برج ایفل نماد پاریس و یکی از برترین جاذبه های گردشگری فرانسه است. این برج توسط گوستاو ایفل به عنوان طاق ورودی نمایشگاه بین المللی پاریس در سال 1889 ساخته شد. این برج با ارتفاع 324 متر (1063 فوت) هنوز هم مرتفع ترین ساختمان پاریس است و مناظر خیره کننده ای از شهر را ارائه می دهد. از زمان ساخت آن، بیش از 200،000،000 نفر از برج ایفل بازدید کرده اند و آن را به پربازدیدترین جاذبه گردشگری در جهان تبدیل کرده اند.

رانندگی در فرانسه

فرانسه شبکه گسترده ای از بزرگراه ها را دارد و بسیاری از آنها شرایط رانندگی نسبتاً آرامی را ارائه می دهند، مگر در زمان های اوج مصرف. خارج از بزرگراه‌ها، رانندگی در پس‌راه‌های فرانسه می‌تواند راهی برای کشف اتومبیل‌رانی، تجربه‌ای لذت‌بخش و راهی برای کشف این کشور باشد.

رانندگی در فرانسه | سفر به فرانسه

حقایق جالب در رابطه با فرانسه؛ از ازدواج با مرده تا پادشاه جان سخت

  • برای بسیاری از مردم، حتی فکر ماندن در یک اتاق با جسد مرده، شکنجه محض است. اما در فرانسه قانوناً مجاز به ازدواج با فرد مرده هستید. به راستی هر که گفت عشق هرگز نمی میرد اشتباه نکرده است.
  • زمانی که فرزندی به دنیا می آورید، مراقبت از آن مسئولیت طبیعی و قانونی شماست. نیازی نیست برای آن پاداش بگیرید. اما در فرانسه، والدینی که با موفقیت چندین فرزند را با وقار بزرگ کنند، مدال خانواده فرانسوی (La Médaille de La Famille Française) را از سوی دولت اعطا می کنند.
  • زمانی که یک پادشاه سلطنت را به دست می آورد، انتظار می رود که او برای مدت بسیار طولانی خدمت کند. اما آیا می دانستید که کوتاه ترین دوران سلطنت یک پادشاه در فرانسه رخ داده بود اگر نمی دانستید، سلطنت شاه لویی نوزدهم به عنوان رهبر فرانسه تنها 20 دقیقه به طول انجامید.
  • ورزش و بازی برای اکثر مردم فقط وسیله ای برای سرگرمی است. قوانین بیش از حد باعث از بین رفتن لذت در بسیاری از چیزها می شود. به همین دلیل، هیچ‌کس نمی‌خواهد بازی‌ای را انجام دهد که قوانین زیادی داشته باشد. اما در فرانسه یک بازی سنتی با توپ به نام boules وجود دارد که دارای یک کتاب قوانین طولانی 70 صفحه‌ای است.
  • خوش شانس ترین فرد تاریخ به راحتی می تواند یکی از روسای جمهور سابق فرانسه باشد. رئیس جمهور شارل دوگل به عنوان فردی که از بیشترین سوءقصدها در جهان جان سالم به در برده است، در تاریخ ثبت شده است. پرزیدنت گول از 32 حمله جان سالم به در برد و در کتاب رکوردهای جهانی گینس جای گرفت.

حقایق جالب در رابطه با فرانسه؛ از ازدواج با مرده تا پادشاه جان سخت | سفر به فرانسه

  • فرانسه بزرگترین کشور اتحادیه اروپا است. تقریبا 1/5 کل مساحت اتحادیه اروپا را شامل می شود.
  • بیش از پنج میلیون نفر از نژاد عرب و آفریقایی در فرانسه زندگی می کنند. در گذشته، فرانسه مستعمره ای بود که مردم مناطق مختلف از سراسر جهان به آنجا می آمدند و در آن ساکن می شدند.
  • فرانسه پربازدیدترین کشور جهان است. فرانسه در سال 2013 پذیرای 84 میلیون گردشگر خارجی بود و فرانسوی ها قصد دارند تا پایان سال 2030 این رقم سالانه را به 100 میلیون نفر افزایش دهند.
  • آیا می‌دانستید طولانی‌ترین طول عمر انسان متعلق به یک زن فرانسوی به نام ژان کالمان است که 122 سال و 164 روز زندگی کرد؟ Calment در 21 فوریه 1875 به دنیا آمد و در 4 آگوست 1997 درگذشت.
  • خودروهای برقی در فرانسه بسیار محبوب هستند. فرانسه در مجموع فروش خودروهای برقی در سایر کشورهای اروپایی پیشتاز است. در مجموع 8779 خودروی برقی سواری در فرانسه در سال 2013 ثبت شده است.

حقایقی در مورد افراد مشهور فرانسوی، آداب و رسوم فرانسوی

  • ماری کوری، بلز پاسکال، پیر کوری و ژوزف فوریه از جمله دانشمندان مشهور فرانسه هستند. 
  • پلاک هایی که امروزه در خودروها می بینیم اولین بار در فرانسه معرفی شدند.
  • بین سال های 1814 و 1830، پرچم فرانسه سفید ساده بود (بدون رنگ، فقط سفید).
  • فرانسوی ها بیشترین خواب را در میان مردم کشورهای توسعه یافته دارند. آنها به طور متوسط 8.83 ساعت در روز می خوابند.

حقایقی در مورد افراد مشهور فرانسوی، آداب و رسوم فرانسوی  | سفر به فرانسه

  • بیش از 1500 ایستگاه دوچرخه در پاریس وجود دارد. می توانید از هر یک از این ایستگاه ها با هزینه یک یورو برای یک روز دوچرخه کرایه کنید و در هر ایستگاه دیگری دوچرخه را پس دهید. 
  • فرانسوی ها سال جدید خود را در سپتامبر آغاز می کنند. به آن "la rentrée" می گویند. در این زمان، چیزهای زیادی در فرانسه اتفاق می‌افتد: بچه‌ها مدرسه را شروع می‌کنند، کسب‌وکارها صورت حساب‌های مالیاتی خود را دریافت می‌کنند و غیره. فرانسوی‌ها همیشه در حال جشن‌ها و تعطیلات هستند.
  • چهارده درصد از جمعیت پاریس را افراد غیر اتباع تشکیل می دهند.
  • پاریس خانه بسیاری از مشهورترین آثار هنری جهان از جمله مونالیزا و ونوس د میلو است. این آثار هنری را می‌توان در موزه لوور که یکی از بزرگترین موزه‌های جهان است، مشاهده کرد.
  • فرانسه، یک ملت بزرگ اروپایی با جمعیتی متنوع، دارای تاریخ غنی و جذابی است، از جمله شخصیت هایی مانند ناپلئون بناپارت، لویی چهاردهم و ماری آنتوانت در این کشور بزرگ شده و رویدادهای حماسی مانند انقلاب فرانسه را تجربه کرده است. مردم در فرانسه مودب و بسیار رسمی هستند. مردم این کشور همچنین به شیک بودن معروف هستند و به ظاهر و لباس شخصی خود افتخار می کنند. برخی از کشورها به دلیل این ویژگی‌ها، فرانسه را کشوری مغرور می‌دانند.
  • 85 درصد از کل ساکنان این کشور کاتولیک رومی هستند
  • فرانسوی و انگلیسی دو زبان رایج در این کشور هستند

حال اگر قصد سفر به فرانسه و بازدید از این مقصد گردشگری را دارید، می‌توانید با آژانس‌های مسافرتی خوب در ارتباط بوده و تور فرانسه را برای خود رزرو کنید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
یلدا
30 فروردین 1402
به نظرم همه جا باید مثله فرانسه  پاداش بدن به خونواده ها، اینکه بگیم مسئولیتشونه بچه های موفقی تربیت کنن درست نیست خانواده تا یه جایی وظیفه داره...
پاسخ
شادی
4 اردیبهشت 1402
من هم با نظر شما موافقم 👌🏻
پاسخ
نیلوفر محسنی
28 فروردین 1402
بسیار عالی و جالب
پاسخ
همایون
11 دی 1401
اگه جشنواره پر شکوه کن یا ساحل زیبا و همیشه شلوغ فرانسه رو بتونیم نادیده بگیریم  هرگز نمیتونیم از زیبایی و عظمت برج ایفل رو ک از بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه هست عبور کنیم
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.