انتشار: 1401/9/27
بروزرسانی: 1402/5/4
تجربه سفر به کیش در تابستان

تجربه سفر به کیش در تابستان

جزیره کیش یکی از محبوب ترین جزیره های جنوبی کشور است، که در نزدیکی استان هرمزگان سر از آب های زلال خلیج فارس در آورده است. هر سال بسیاری از خانواده های ایرانی برای گردش و تفریح جزیره کیش، این مکان دوست داشتنی و پرطرفدار را برمی گزینند.

جزیره زیبای کیش که در جنوب کشور عزیزمان ایران قرار دارد، همواره در فصول مختلف سال میزبان گردشگران بسیاری می باشد. آرامش و سکوت وصف نشدنی، از ویژگی های منحصر به فرد این جزیره دوست داشتنی است. سفر به کیش در تابستان، برای علاقمندان به تفریحات آبی و ساحلی، بهترین خاطرات را رقم خواهد زد.

برای هر مسافر در نظر گرفتن ملزومات مورد نیاز و هم چنین پیش بینی محل اقامت مناسب، در افزایش کیفیت سفر بسیار اهمیت دارد. تجربه سفر به کیش در تابستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. فصل گرم تابستان، بهترین موقعیت برای استفاده از تخفیف های هیجان برانگیز و شرکت در جشنواره های به یادماندنی جزیره کیش می باشد.

اقتصادی ترین تجربه سفر به کیش در تابستان

کیش در فصل تابستان در ارزان ترین زمان خود به سر می برد. از جمله مواردی که به شما برای داشتن یک سفر مقرون به صرفه کمک می کند، شامل موارد زیر می باشد:

•    برگزاری انواع جشنواره و فستیوال های شاد تابستانه
•    کاهش چشم گیر قیمت هتل ها و تفریحات ساحلی
•    تخفیفات گسترده در پاساژها که لذت خرید را برای شما دوچندان می کند.

تفریحات آبی جذاب سفر به کیش در تابستان

تفریحات آبی جذاب سفر به کیش در تابستان

تابستان مناسب ترین فصل برای علاقمندان به شنا و غواصی در سواحل نیلگون و آرام خلیج فارس است. از این رو هرگز گرمای هوا را احساس نخواهید کرد. آفتاب و هوای مطبوعی که بر این منطقه حاکم است، باعث شده تا شما بتوانید تقریبا در تمام سال، لذت خوش گذرانی در آب های جزیره را تجربه کنید. بنابراین استفاده از تفریحات آبی تنها به فصل تابستان ختم نمی شود. از جمله این سرگرمی های جذاب و فراموش نشدنی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

•    شاتل
•    قایق سواری
•    چتر پاراسل
•    غواصی
•    شنا

تجربه ارزان ترین خرید در سفر به جزیره کیش

امکان ندارد تجربه سفر به کیش در تابستان با گشت و گذار در پاساژهای مجهز و زیبای آن همراه نباشد. اکثر مراکز خرید و پاساژهای جزیره جذاب ترین آفرها را در این فصل سال به مشتریان ارائه می دهند. بهتر است در برنامه ریزی سفر خود، پاساژگردی را هنگام صبح یا ظهر انجام دهید زیرا در تمامی پاساژها، سیستم های سرمایشی بسیار عالی تعبیه شده تا گرمای هوا کوچکترین ناراحتی برای شما ایجاد نکند.

پس هیچ نگرانی درخصوص سفر به کیش در تابستان از جهت گرمای هوا نداشته باشید، حتی از خانه خودتان هم خنک تر است. 6 مورد از معروف ترین مراکز خرید واقع درجزیره کیش عبارتند از:

1.    مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان
2.    بازار مروارید
3.     بازار مریم کیش
4.    بازار زیتون
5.    بازار ونوس
6.    صفین (عرب ‌ها)

سفر به کیش در تابستان و رستوران های بی نظیر 

سفر به کیش در تابستان و رستوران های بی نظیر

انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در رستوران های کیش سرو می شود و شما منوی کاملی در اختیار دارید. اما پیشنهاد ما به شما این است که هرگز غذاهای محلی جنوب را از دست ندهید. مزه این غذاها به قدری لذیذ است که هیچ وقت فراموش نخواهید کرد.

محمر، سمک مشوی و مضروبه از جمله غذاهای سنتی کیش هستند که بین گردشگران طرفداران بسیاری دارد. از جاذبه های شبانه جزیره، سرو غذا در ساحل به همراه موسیقی زنده است که برای شما تجربه سفر به کیش در تابستان را به خاطره رویایی بدل می کند.

تجربه سفر به کیش در تابستان و کنسرت های به یادماندنی

سفر به جزیره را با شرکت در جشنواره و فستیوال های تابستانه برای خود خاطره انگیز کنید. مژده به علاقمندان موسیقی! دیگر نگران از دست دادن کنسرت خواننده مورد علاقه خود نباشند زیرا بالاترین آمار برگزاری فستیوال های موسیقی و کنسرت در فصل تابستان است.

شب های بی نظیر کیش را در سفر تابستانی دریابید! 

شب های بی نظیر کیش را در سفر تابستانی دریابید

اولین قدم برای شروع یک شب خاطره انگیز، می تواند به تماشا نشستن غروب آفتاب باشد، پس در یک ساحل دنج و آرام به استقبال غروب خورشید بروید. تفریحاتی که در شب های جزیره می توانید انجام دهید به قدری جذاب، متنوع وخواستنی هستند که نظر هر نوع سلیقه ای را به خودش جلب می کند. ساحل شب مملو از آرامش و سکوت است، قدم زدن در اسکله، شما را ریلکس و از تمام مشغله هایتان دور می کند.

شرکت در جُنگ ها، برای افرادی که به دنبال هیجان بیشتری در دل شب هستند، گزینه بسیار مناسبی است. دوچرخه سواری و کرایه کردن موتورهای برقی از دیگر آیتم های محبوب مسافران هستند. کشتی های تفریحی شبانه متنوعی در کیش وجود دارد، که هر کدام برنامه های خاصی ارائه می دهند. بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند تا شام را در میان امواج دریا سرو کنند و برای خود و هم سفرشان یک شب رویایی و فراموش نشدنی بسازند. تمام موارد ذکرشده برای آن است که، دلنشین ترین تجربه سفر به کیش در تابستان را داشته باشید.

سخن پایانی

کمتر کسی است که مسافرت را دوست نداشته باشد، چرا که سفر می تواند روح خسته انسان را جلا دهد. در سفر تجربه می اندوزیم و ضرب المثل معروف که می گوید: "دنیا دیدن بِه از دنیا خوردن است"، ارزش این مسئله را به ما خاطرنشان می کند.

مطمئنا تجربه سفر به کیش در تابستان، کوله باری از خاطرات خوش به همراه خواهد داشت که هرگز لذت لحظات خوش آن را فراموش نخواهید کرد. به ویژه شرایط خاص و استثنایی هم چون تخفیف های شگفت انگیز و برگزاری فستیوال های تابستانه، جذابیت سفر به جزیره زیبای کیش را دوچندان می کند.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.

ثبت نظر جدید

آخرین نظرات
اشکان محمدی
26 فروردین 1402
کیش کلا واسه ی آفرود خیلی حال میده . یه لند کروز اجاره کنید هم از ماشین لذت ببرید هم از مسیر 
فکر کنم حتی یک سری هتل دارن فقط مخصوص آفرود بازا 
کلا واسه من که همش دنبال کمپ و آفرودم این سایت واقعا عالیه . به کار خوبتون ادامه بدید
پاسخ
26 فروردین 1402
چقدر عالی! اگر این هتل‌ها رو میشناسید می‌تونید به ما معرفی کنید و از تجربه افرود سواری خودتون توی کیش برای ما بگید.
پاسخ
حلما
11 دی 1401
به نظر من بهترین مرکز خرید کیش بازار مریمه ک هم قیمتاش به صرفه هست هم موقعیت مکانیش تو قسمت شرقی جزیره
پاسخ
رهام
11 دی 1401
من تو ساحل دامون تو جزیره کیش از شاتل استفاده کردم خیلی عالی بود

به نظر شما شاتل بیشتر حال میده یا چتر پاراسل!؟
پاسخ
ریحانه
22 فروردین 1402
تو تابستون چتر پاراسل واقعا میچسبه. تو اون ارتفاع هوا خییلی خنکه و دیدن آبی دریا واقعا آرامش بخشه، حتما تجربه ش کنید.
پاسخ
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.