انتشار: 1402/6/8
بروزرسانی: 1402/8/9
چگونه ویزای توریستی یونان را دریافت کنیم؟

چگونه ویزای توریستی یونان را دریافت کنیم؟

اخذ ویزای یونان تضمینی و فوری، شرایط اخذ ویزای یونان بسته به شرایط مسافر، برای اخذ ویزای توریستی یونان به کدام مکان‌ها مراجعه کنیم، هزینه ویزای توریستی یونان چقدر است؟ در این مقاله هر آن چه که مربوط به ویزای یونان است از جمله مدارک ویزای توریستی یونان،مراحل دریافت ویزای توریستی و .... صحبت شده است.

یونان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است و اقامت در این کشور به دلایل مختلفی از جمله تاریخچه و فرهنگ بسیار قدیمی، مناظر طبیعی زیبا، آثار باستانی، فرهنگ غذایی عالی، آب‌وهوای مطبوع و... برای بسیاری از مردم جهان، جذاب است. برای سفر به این کشور، دریافت ویزای تویستی یونان الزامی است. اگر شما هم قصد دارید به یونان سفر کنید، این مطلب برای شما نوشته شده است؛ زیرا برایتان در مورد ویزای توریستی یونان، مدارک مورد نیاز ویزای توریستی و نحوه گرفتن وقت سفارت یونان توضیح داده‌ایم.

چگونه ویزای توریستی یونان را دریافت کنیم؟

ویزای توریستی یونان چیست؟

از آنجا که یونان عضو منطقه شینگن است، باید ویزای توریستی شینگن را دریافت کنید تا ضمن اجازه ورود به یونان، مجوز ورود به سایر کشورهای عضو شینگن را نیز کسب کنید. برای آنکه بتوانید ویزای توریستی یونان را که در دسته ویزاهای کوتاه‌مدت است و در گروه C (ویزایی است که گردشگر با هدف سفر به یکی از کشورهای عضو شینگن یا بازدید از اقوام خود در این کشور، دریافت می‌کند) قرار دارد، دریافت کنید؛ باید شرایط لازم را داشته باشید که این شرایط باتوجه به ملیت، هدفتان از ورود به یونان و اقامت در این کشور و همچنین مدت‌زمان اقامتتان، متفاوت است. در صورتی که موفق به کسب ویزا شدید، می‌توانید بین 90 تا 180 روز در یونان اقامت کنید.

چگونه ویزای توریستی یونان را دریافت کنیم؟

مدارک ویزای توریستی یونان

همانطور که می‌دانید برای ورود به یونان باید ویزای توریستی شینگن را دریافت کنید، از این رو لازم است تا مدارک زیر را آماده و ارائه کنید تا در صورت نداشتن هیچ‌گونه ایراد و نقصی، ویزای توریستی یونان برایتان صادر شود.

•    فرم آنلاین درخواست ویزای توریستی شینگن و تهیه کپی و امضای آن و بارگذاری در سایت؛

•    دو قطعه عکس 6*4 که حداکثر 6 ماه اخیر گرفته باشید؛

•    پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار؛

•    ارائه پاسپورت‌های قدیمی (در صورت وجود)

•    مدارک هویتی مثل شناسنامه و کارت ملی (ترجمه شناسنامه و کارت ملی مورد تایید وزارت خارجه یا قوه قضایی با کپی آن)

•    گواهی تمکن مالی؛

•    نامه‌ای که علت سفر، تاریخ‌های اقامت و جزئیات سفرتان را توضیح دهد.

•    بیمه مسافرتی؛

•    اثبات محل اقامت (باید برگه رزرو هتل یا دعوتنامه از اقوام و دوستانتان را ارائه دهید)

•    ارائه تاریخ ورود و خروج به یونان (رزرو پرواز رفت‌وبرگشتتان به یونان را ارائه دهید)

مراحل دریافت ویزای توریستی یونان

پس از آنکه تمامی مدارک لازم برای دریافت ویزای گردشگری یونان را آماده کردید، باید مراحل دریافت ویزای توریستی یونان را نیز طی کنید. این مراحل عبارت‌اند از:

•    تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن: پس از اطمینان از زمان و محل اقامتتان در یونان، کافی است به سایت سفارت این کشور مراجعه کرده و فرم مورد نظر را به صورت آنلاین تکمیل و ارسال کنید.

•    تعیین وقت مصاحبه ویزا: مرحله بعدی، تعیین وقت مصاحبه حضوری است و شما این مرحله را نیز در سایت سفارت یونان هنگام تکمیل فرم، انجام می‌دهید. زمانی که درخواستتان را تکمیل کردید، تاریخ مصاحبه برایتان ارسال می‌شود.

•    اسناد پشتیبانی برای درخواست ویزا: برای تکمیل پرونده ویزا، باید علاوه‌بر سایر مدارک مورد نیاز، اسناد پشتیبان نیز ارسال شود.

•    شرکت در مصاحبه ویزا: باید در تاریخی که اعلام شده است، برای مصاحبه حضور یابید و به تمامی سوالات افسر سفارت بادقت و صادقانه جواب دهید. ضمن اینکه باید مدارکتان را نیز تحویل دهید.

•    احراز هویت: در صورتی که در 5 سال اخیر به کشورهای عضو شینگن سفر نکرده‌اید، در روز مصاحبه با دریافت تصویر صورت و اثر انگشتتان، احراز هویت می‌شود.

•    هزینه ویزای توریستی یونان: هزینه ویزا با نظر سفارت یونان به روش آنلاین، پرداخت بانکی یا نقدی در سفارت از شما دریافت خواهد شد.

چگونه ویزای توریستی یونان را دریافت کنیم؟

وقت سفارت یونان

برای اخذ ویزای توریستی یونان، دریافت وقت سفارت این کشور، ضروری است. شما می‌توانید از طریق سامانه VSF (کارگزار سفارت یونان)، برای دریافت نوبت، اقدام کنید. خبر خوب این است که دو روش فوری و عادی برای دریافت وقت سفارت یونان وجود دارد.

دریافت فوری وقت سفارت یونان، بیشتر برای مواردی است که می‌خواهید در همایش علمی، دریافت خدمات پزشکی یا امور اقتصادی و تجاری به یونان سفر کنید و اگر در زمان ورودتان به این کشور با تاخیر مواجه شوید، از لحاظ مالی یا حتی جسمی متحمل ضرر شوید. در این مواقع می‌توانید تمامی کارها را به مشاوران و کارپردازان موسسه حقوقی و مهاجرتی پارسیس بسپارید تا بدون هیچ نگرانی و با پرداخت هزینه‌ای کاملا منطقی و مناسب، وقت سفارت فوری یونان را دریافت کنید.

اما در صورتی که عجله‌ای ندارید، می‎توانید با مراجعه به سامانه‌ای که قبلا هم اعلام شد، روند تعیین وقت سفارت یونان را طی کنید. البته در این مورد هم می‌توانید روی خدمات موسسه پارسیس حساب کنید تا وکلای مجرب و باتجربه این موسسه حقوقی و مهاجرتی، تعیین وقت سفارت یونان را انجام دهند. بهترین مشاوره اقامت یونان از موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس

اگر اطلاعات دقیقی از قوانین و شرایط اعلام شده توسط اداره مهاجرتی یونان نداشته باشید، قطعا شانستان برای اخذ اقامت و مهاجرت یونان بسیار کاهش می‌‎‌یابد. موسسه پارسیس با مشاوره وکلای متخصص و خبره خود که علاوه بر سابقه، هزاران پرونده مهاجرتی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است، می‌تواند مسیر دریافت ویزای توریستی یونان را برایتان بسیار هموار سازد. کارشناسان پارسیس با درنظرگرفتن شرایط شما و قوانین مهاجرتی یونان، بهترین راه را به شما معرفی می‌کنند و از ابتدای فرایند دریافت ویزا تا انتها، همواره در کنارتان خواهند بود.

دریافت مشاوره اقامت یونان از موسسه حقوقی و مهاجرتی پارسیس

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.