انتشار: 1397/8/11
بروزرسانی: 1402/8/7
معرفی 20 بهترین رستوران های شهر یزد به همراه آدرس و تلفن

معرفی 20 بهترین رستوران های شهر یزد به همراه آدرس و تلفن

رستوران مشیرالممالک، رستوران هتل ملک‌التجار، رستوران خوان دو حد، رستوران شاه مردان، رستوران ادیب الممالک و ... از جمله بهترین رستوران های شهر یزد هستند. یزد یکی از شهرهای تاریخی با قدمتی طولانی است که هنوز هم حال و هوای قدیمی خود را حفظ کرده و مقصد بسیاری از گردشگران است. یزد، رستوران‌های خوب و غذاهای خوشمزه‌ای دارد. این رستوران‌ها با ارائه محصولات محلی و غذاهای سنتی، جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. از رستوران‌های سنتی با طعم‌های فراموش‌نشدنی، از غذاهای محلی گرفته تا رستوران‌های مدرن با طراحی‌های خاص و نوآورانه، تجربه‌ تازه‌ای از سفر به یزد را ارائه می‌کنند.
مشاهده عنوان‌های مقاله

افرادی که به شهر یزد سفر می‌کنند، به طور قطع علاقه دارند که برای صرف غذا به بهترین رستوران‌ های شهر یزد بروند و لذت سفر خود را دو چندان کنند. شهر بادگیرها با خانه‌هایی خشتی و گلی، مکانی است که می‌توان ساعت‌ها بدون احساس خستگی در کوچه پس کوچه‌های خلوت آن پیاده روی نمود. یزد شهری است که از نشستن در حیاط خانه‌های قدیمی آن هرگز خسته نمی شوید. 

در ادامه تعدادی از رستوران‌های شهر یزد که بین مردم شهر معروف بوده و مطمئنا برای گردشگران و مسافران هم جذاب خواهند بود و همچنین غذا‌های معروف آن‌ها را به شما معرفی می‌نماییم. با آشنایی با این رستوران ها می‌توانید مطابق با سلیقه خود حال چه مکان‌های سنتی را می‌پسندید یا مکان‌ها یا غذا‌های مدرن و غیر ایرانی، یکی از آن‌ها را انتخاب و امتحان نمایید.

هتل باغ مشیر الممالک یزد باغی قدیمی با درخت‌های کهن و سر به فلک کشیده است. این هتل، جوی‌های آب روان، حوض‌ها و فواره‌های بسیار زیبایی دارد. تصور نمایید در چنین مکانی روی تخت بنشینید و غذای باکیفیتی میل کنید. غذایی که لذیذ است، اما چندان گران نیست! و در حین غذا خوردن صدای پرندگان باغ شنیده می‌شود.

رستوران مشیرالممالک

هتل باغ مشیرالممالک چهار رستوران مختلف دارد، که انواع و اقسام غذا‌های ایرانی، فرنگی و دریایی در آن‌ها سرو می‌شود. به ویژه «رستوران نقاشی» آن محبوبیت خاصی دارد.

رستوران نقاشی پر از نقاشی‌های دیواری است و نور زیبایی از پنجره‌های رنگی به روی میز می‌تابد. شنیسل مرغ، کباب‌ها و جوجه‌های رستوران مشیرالممالک باب طبع بوده و از خیر آن‌ها نباید گذشت. علاوه بر این‌ها پس از صرف غذا می‌توان به کافی شاپ هتل در پشت بام رفت و از آن جا بافت تاریخی یزد را مشاهده نمود، نسیم خنکی به صورت می‌خورد و آن همه زیبایی جلوی چشمان است و هیچی بهتر از این نمی‌شود!

آدرس: خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

تلفن: 35239760-035 (الی 65)

رستوران مشیرالممالک

سال‌ها پیش تاجری به نام حاج علی اصغر شیرازی خانه‌ای زیبا ساخت و در آن ساکن شد. با گذشت چندین دهه این خانه به هتلی فوق العاده تبدیل شد و رستوران ملک التجار در کنار آن شکل گرفت. برای استفاده از این رستوران نیازی نیست که ساکن این هتل باشید. در واقع می‌توانید در جای دیگری اقامت داشته و برای ناهار یا شام به رستوران هتل ملک التجار بیایید و از معماری شگفت انگیز این خانه تاریخی دیدن کنید.

منوی رستوران دارای انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب، کوفته، کشک و بادمجان، انواع خورش به همراه پلو و ... است. علاوه بر این، سوپ، ترشی، ماست، زیتون و نوشیدنی‌های مختلف همراه با غذا سرو می‌شود. نوشیدنی‌های سنتی نیز مانند چای هل، چای زعفران، انواع چای مانند چای بابونه و همچنین شیرینی‌های خوشمزه یزدی سرو می‌شود.

آدرس: خیابان قیام، بازار پنجه علی

تلفن: 36303030-035

رستوران هتل ملک‌التجار

رستوران خوان دو حد، مثل بیشتر رستوران‌های یزد، در خانه‌ای قدیمی قرار گرفته است و فضایی سنتی دارد. در حیاتی با صفا روی تخت می‌نشینید و غذا را در سینی برای شما می‌آورند و در کنار آن قلیان هم اگر بخواهید ارائه می‌نمایند. خوان دو حد غذا‌های متنوعی دارد ولی کباب‌ها، دیزی و خورشت فسنجان آن از سایر غذاهای آن لذیذتر است. بهترین دیزی یزد را باید در این رستوران نوش جان نمود. بهترین آش شولی که از چغندر و سبزی و عدس تشکیل شده است، را می‌توانید به عنوان پیش غذا در این رستوران سفارش دهید.

آدرس: بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه

تلفن: 36272989-035

در رستوران شاه مردان با محیط و غذاهای سنتی‌اش می‌توانید یک تجربه متفاوت داشته باشید. منوی این رستوران دارای انواع کباب، غذاهای سنتی یزدی، پلو و خورش، پلوماهیچه و آبگوشت است. انواع ترشی، زیتون، سالاد، ماست هم در کنار غذا ارائه می شود که می توانید سفارش دهید. هزینه غذا در این رستورا تقریبا با دیگر رستوران ها برابری می کند. اما جزو رستوران هایی است که مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده بر روی قیمت غذاها می کشد.

آدرس: خیابان کاشانی، نبش بلوار امام جعفرصادق، ابتدای خیابان مازاری ها

تلفن: 38244039-035

رستوران شاه مردان

ادیب الممالک علاوه بر اینکه یکی از اقامتگاه‌های یزد است، رستوران آن نیز برای صرف شام و ناهار باز است. این رستوران در حیاط هتل واقع شده و با میز و صندلی‌های راحت، حوض زیبا و معماری بینظیرش پذیرای شما خواهد بود. در رستوران سنتی ادیب الممالک می‌توانید غذاهای سنتی را از جمله انواع کباب، خورش، کوفته به همراه دورچین سفارش دهید. قیمت‌های این رستوران تقریبا با کیفیت و کمیت غذا همخوانی دارد. یکی از نکات مهم برای این رستوران در یزد نبود پارکینگ است. به همین دلیل باید جایی برای پارک ماشین خود در خیابان پیدا کنید و سپس پیاده به سمت رستوران بروید. این رستوران هر روز هفته تا ساعت 12 شب باز است.

آدرس: خیابان قیام، انتهای کوچه لب خندق، پلاک 83

تلفن: 36229324-035

کمتر کسی است که اسم تالار یزد را نشنیده باشد، چرا که هم بین خود یزدی‌ها و هم بین مهمانان این شهر، یکی از معروف‌ترین‌ها به حساب می‌آید. تالار یزد که قدیم‌ها به آن «حاجی آشپز» نیز گفته می‌شد و اکنون نیز به «آقا قهوه چی» معروف است، دارای سالن‌ها و غذاخوری‌های بسیار زیادی برای برگزاری جشن‌ها و عروسی‌ها است. برخی اوقات به هنگام غذا خوردن ممکن است صدای پایکوبی سالن کناری را هم بشنوید! اما هیچ یک از این‌ها مانع نمی‌شود که از خیر غذای خوب آن بگذریم!! بسیاری بر این باورند که بهترین غذا را در سفر به یزد باید در رستوران تالار یزد میل نمود.

تالار یزد

بسیاری تعریف باقالی پلو با ماهیچه آن را می‌کنند. کباب کوبیده‌، خورشت فسنجان، شیرین پلو، ته چین و قیمه یزدی تالار یزد بسیار لذیذ بوده و ارزش امتحان کردن را دارند. رسم‌های زیبایی هم در رستوران حاکم است، مانند چرخاندن سینی ته دیگ بین میزها! در تالار یزد خبری از مالیات و حق سرویس نیست و قیمت‌ها معقول و به صرفه هستند. تنها مشکل تالار یزد شلوغی آن بوده و باید پیش از ساعت 12 آن جا بود، همچنین باید دوری از مرکز شهر و بافت تاریخی شهر را هم به ایرادات آن اضافه نمود. ناگفته نماند که معروف‌ترین شیرینی سرای یزد یعنی «کارگاه شیرینی حاج خلیفه رهبر» هم نزدیک این رستوران است. در واقع با رفتن به آنجا با یک تیر دو نشان می‌زنید.  

آدرس: بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

تلفن: 35662221-035

اگر تمایل دارید در شهر یزد پیتزا و غذا‌های ایتالیایی میل نمایید، باید سراغ رستوران سزار بروید. رستوران سزار نسبت به رستوران‌های دیگر یزد، رستوران شیک و مدرنی است. پیانو به صورت زنده در آن نواخته شده و حال و هوای رمانتیکی به آن می‌بخشد. منوی رستوران هم پرمحتواست و علاوه بر غذا‌های ایتالیایی، غذا‌های ایرانی هم دارد. در رستوران سزار، باید پیتزا استیک و پیتزا مارگاریتا سفارش داد، علاوه بر اینکه رستوران سزار نان سیر و پاستا آلفردوی خوبی دارد، هر چند قیمت‌ها کمی در آن بالا می‌باشد! کسانی که رستوران سزار را امتحان نموده‌اند، از نوشیدنی‌ های آن و به ویژه مهیتو آن هم تعریف می‌ نمایند.

آدرس: میدان ابوذر، خیابان سنبل

تلفن: 31810000-035

رستوران سزار؛ رستوران های شهر یزد

اگر قصد سفر به یزد را دارید و دوست دارید که تدر یک رستوران خوب غذاهاس با کیفیت و خوشمزه ب خورید پیشنها ما رستوران توت فرنگی است. در این رستوران غذاها از قیمت خوبی برخورداراند و هر دو نوع غذای سنتی (انواع کباب، ماهیچه چل، زرشک پلو و ...) و فست فود (پیتزا، ساندویچ و ...) تهیه می‌شود. فضای داخلی رستوران نیز جالب است. می‌توانید در محیطی گرم و دنج، ناهار یا شام خود را میل کنید.

آدرس: اکبرآباد، بلوار امام جعفر صادق 

تلفن: 36282411-035

اگر از طرفداران صبحانه‌های پر پروپیمان هستید و می‌خواهید روز خود را با طعم‌های جالب شروع کنید، رستوران کافه زرین یزد می‌تواند با صبحانه سلف سرویس انتخاب خوبی باشد. در این رستوران یک منوی کامل نیز برای ناهار و شام موجود است. در این رستوران انواع کباب، انواع خورش، برنج، انواع کوکو، سالاد، کشک بادمجان و ... سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها انواع غذای فست فودی شامل پیتزا، برگر، ساندویچ و سیب زمینی سرخ شده نیز در منوی زرین یزد وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در کنار غذاهای سنتی و ایرانی سفارش دهید. این رستوران دارای پارکینگ و زمین بازی برای کودکان است، اگرچه فضای داخلی خانه تاریخی نیست، اما با به خرج دادن کمی سلیقه، سعی کرده‌اند فضای داخلی این رستوران را خاص و جذاب کنند. 

آدرس: بلوار امام جعفرصادق

تلفن: 36291961-035

کافه رستوران زرین یزد

 قدیمی‌ترین رستوران یزد، با قدمتی 60 ساله، کافه پناهنده است. علی رغم نام خود در آن خبری از خوراکی‌های معمول در کافه‌ها نیست! کافه پناهنده که هیچ زمانی از سال تعطیل نیست، فضای دنج و دوستانه‌ای دارد و علاوه بر آن، رفتار پرسنل آن هم به دل خیلی‌ها نشسته است. کافه پناهنده در دل یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های یزد یعنی بازار پنجه علی قرار گرفته است، بنابراین می‌توان در این بازار هم گشت و‌گذار مفصلی داشت و هم از مغازه‌های صنایع دستی آن دیدن نمود. منوی کافه پناهنده متنوع می‌باشد، اما آن چه کافه پناهنده را متفاوت می‌نماید عدسی‌های آن است. می‌گویند هر کسی که بهترین عدسی عمر خود را در کافه پناهنده میل نموده، از آن سیر نشده است!!!

آدرس: محله ایرانشهر، خیابان قیام، خیابان بازار پنجه علی، خیابان بازار قیصریه 

تلفن: 36222602-035

رستوران ترمه و ترنج یکی دیگر از رستوران‌های سنتی یزد است که فضایی صمیمی و خاطره انگیز دارد. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاها و چلوکباب‌ها را بدون نگرانی از کیفیت مواد اولیه سفارش دهید. این رستوران در قلب شهر یزد و در زمینی وسیع ساخته شده است. ترمه و ترنج تا 250 میهمان را در خود جای می‌دهد. پس اگر می‌خواهید مراسمی خاطره انگیز در فضایی سنتی برگزار کنید، این رستوران برای شما مناسب است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران، اخلاق و برخورد خوب پیشخدمت‌ها و مدیریت رستوران است. وقتی به ترمه و ترنج می‌روید، از همان ابتدا فضایی دوستانه و آرام را میبینید و همه کارکنان با لبخند از شما استقبال می‌کنند.

آدرس: محله فهادان، بازارچه یوزداران

تلفن: 36301800-035

رستوران ترمه و ترنج 

هتل راه ابریشم یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های شهر یزد است که در فاصله کمی از مسجد جامع معروف یزد واقع شده است. این اقامتگاه در خانه‌ای با قدمت چندین قرن ساخته شده و در کنار آن رستورانی برای پذیرایی از میهمانان تدارک دیده شده است. در رستوران هتل راه ابریشم غذاهایی مانند خوراک مرغ، انواع کوکو، تاس کباب با گوشت شتر و ... سرو می‌شود. با اینکه فضای این رستوران سرباز است اما قلیان سرو نمی‌کند و بنابراین فضای آن برای کودکان و افرادی دود قلیان آزارشان می دهد مناسب است. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به حجم و کیفیت آن، زیاد بالا نیست اما رستوران ارزانی هم به حساب نمی آید.

آدرس: خیابان مسجد جامع، کوچه تل خاکستری

تلفن: 36252730-03

کبابی حاجی زاغ یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های یزد است که بیش از نیم قرن است که کباب‌های تازه و خوشمزه‌ای برای مشتریان می‌پزد. ظاهر ساده و بی‌پیرایه این کبابی شاید در برابر رستوران‌های شیک و مجلل یزد به چشم نیاید، اما کیفیت غذا و لذیذ بودن آن تا مدت‌ها زیر زبان خواهد ماند. بسیاری از یزدی‌ها اعتقاد دارند که این کبابی بهترین کباب‌های شهر را دارد و به مسافران پیشنهاد می‌کنند حداقل یک بار غذای این رستوران قدیمی را امتحان کنند. یکی از مزیت‌های مهم این رستوران، تهیه گوشت کبابی جلوی چشم مشتری و طعم بی‌نظیر آن است.

آدرس: یزد، خیابان مطهری، روبروی فناوری اقبال

تلفن: 36269589-035

کبابی حاجی زاغ یزد

رستوران دیگری که در یزد می توانید از آن دیدن کنید رستوران محسن است. اینجا هم رستوران با غذاهای اصیل ایرانی و هم کافی شاپ دارد. منوی رستوران شامل انواع کباب، انواع خورش، زرشک پلو با مرغ، قیمه و ... است. منوی کافی شاپ مجموعه نیز  شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیرینی و کیک، سالاد و نوشیدنی‌های قهوه را ارائه می‌دهد.

آدرس: بلوار بسیج، ابتدای کوچه مهر

تلفن: -

اکثر رستوران‌های یزد در فضاهای بسته و خانه‌های تاریخی واقع شده‌اند، اما برخی از آنها نیز غذا را در فضای باز سرو می‌کنند. یکی از این رستوران‌ها، باغ اعیونی یزد است. باغ بزرگ و جذابی که به سرو چای و قلیان معروف است. قلیان را می‌توانید همراه با سفارش غذا یا بدون آن استفاده کنید. منوی این باغ رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی از جمله انواع کباب، انواع خورش و ... است. همچنین منوی کافه نیز با قیمتی تقریبا مناسب ارائه می‌شود که شامل انواع نوشیدنی، قهوه، دمنوش و چای می شود.

آدرس: اکبرآباد، بلوار امام جعفر صادق، کوچه 43

تلفن: 38344248-035

باغ رستوران اعیونی یزد

رستوران گل سرخ از نظر ظاهر و دکوراسیون جزو رستوران‌های شیک یزد نیست. اما قیمت کمتر و حجم زیاد غذا نسبت به سایر رستوران‌های باعث محبوبیت آن در بین برخی افراد شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب، انواع خورش، سوپ، زرشک مرغ پلو و البته ته دیگ خوشمزه سرو می‌شود. همچنین می‌توانید همراه با غذا سالاد، نوشابه، ماست، زیتون و ... سفارش دهید و از ترکیب طعم‌های مختلف لذت ببرید. در اطراف رستوران گل سرخ جای پارک زیادی وجود ندارد، اما از آنجایی که اکثر مشتریان به صورت بیرون بر سفارش می‌دهند، داخل خود رستوران هم شلوغ نیست.

آدرس: شهرک دانشگاه، بلوار فردوسی

تلفن: 38211090-035

برای نهار یا شام و یا حتی صرف یک قهوه، باید از کافه رستوران مارکوپولو دیدن کنید. این رستوران معروف متعلق به هتل شرق است و به دلیل اینکه روی پشت بام ساخته شده است، منظره متفاوتی از شهر یزد را به نمایش می گذارد. از این رستوران می توانید خیابان، خانه ها و حتی مسجد اعظم یزد را ببینید و هنگام صرف غذا زیباترین عکس ها را بگیرید. رستوران مارکوپولو منوی کاملی از غذاهای لذیذ ایرانی دارد. شیشلیک این رستوران که با نان تازه سرو می شود بسیار پرطرفدار است و همچنین می توانید غذاهای دیگری مانند جوجه کباب، و انواع خورش ها، انواع کوکو، انواع سالاد، سوپ و ... را در رستوران مارکوپولو یزد سفارش دهید.

رستوران مارکوپولو یزد

همچنین سوپ عدس یکی از غذاهای ویژه رستوران مارکوپولو است که در برخی روزهای هفته برای مشتریان سرو می شود. اگر اهل شام نیستید، می‌توانید برای صرف قهوه به اینجا بروید. منوی کافه شامل انواع چای و دمنوش مانند بابونه، بهارنارنج، انواع قهوه شامل قهوه ترک، لاته، موکا و ... است. در کنار این نوشیدنی‌ها می‌توانید یک کیک یا شیرینی خوشمزه یزدی هم انتخاب و میل کنید.

آدرس: خیابان مسجد جامع، کوچه ششم، هتل سانتی شرق

تلفن: 09302699436

اگر می‌خواهید یک پاستای خوشمزه یا پیتزای جذاب ایتالیایی را در وسط یک خانه تاریخی میل کنید، به رستوران ربان‌زو یزد بروید و طعم‌های اصیل ایتالیایی را در قلب این شهر تاریخی تجربه کنید. در این رستوران ایتالیایی می‌توانید انواع پیتزا از جمله پیتزا چانو، پیتزا قارچ و پنیر، هالاپینو، مرغ، مارگریتا و ... را سفارش دهید. همچنین اگر از علاقه مندان به لازانیا، پنه، غذاهای سرخ کردنی، برگر، استیک و ... هستید، رستوران رابانزو یزد را از دست ندهید. بعد از غذا نوبت به نوشیدنی‌های این رستوران می رسد. موهیتو، لیموناد، موهیتو و سایر آب میوه‌های مخلوط در این رستوران سرو می‌شود. اگر رژیم دارید یا گیاهخوار هستید نگران نباشید، در اینجا می‌توانید انواع سالاد، بشقاب سبزیجات، سیب زمینی با سس‌های هیجان انگیز و حتی نان سیر سفارش دهید.

آدرس: صفاییه، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 23، پلاک 1

تلفن: 32549090-035

رستوران ایتالیایی روبانزو یزد

یکی دیگر از فست فودهای جذاب یزد، رستوران دراگون است. در دراگون می‌توانید پیتزا، برگر، ساندویچ، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد و غیره سفارش دهید. قیمت غذا در این رستوران تقریبا به حجم غذایی که سرو می شود و اکثرا از کیفیت آن راضی هستند. دکوراسیون داخلی این رستوران و البته رفتار پرسنل نیز برای بسیاری از افراد خوشایند است و به همین دلیل رفتن به دراگون را به دیگران نیز توصیه می‌کنند.

آدرس: بلوار دانشگاه، خیابان مجدالعلما 

تلفن: 38272585-035

در کنار غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی، طعم فست فود نیز می‌تواند جذاب باشد. کورنوپیچ یکی از بهترین فست فودهای یزد است. در این رستوران خوراک فرانسوی شاتوبریان، انواع استیک، کباب قارچ، فیله مرغ، استیک، هات داگ، مرغ سوخاری، ساندویچ های خوشمزه و پیتزا ارائه می‌شود. علاوه بر طعم غذا و قیمت مناسب منو، تهویه مناسب رستوران و موسیقی ملایمی که انتخاب می‌کنند نیز می‌تواند تجربه جذابی را برای شما رقم بزند.

فست فود کورنوپیچ

از آنجایی که فضای رستوران خیلی بزرگ نیست و در کنار گردشگران، بسیاری از یزدی‌ها نیز کورنوپیچ را یکی از بهترین فست فودها می‌دانند، این رستوران همیشه شلوغ است. در نتیجه اگر می‌خواهید غذاهای لذیذ این رستوران را بخورید، باید صبور باشید تا نوبت به شما برسد و بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس: صفائیه، مجدالعلماء، نبش فرعی 7

تلفن: 38252844-035

در مقاله فوق با 20 تا از بهترین رستوران‌ های شهر یزد آشنا شدیم که هر کدام بنا به داشتن فضایی خاص یا غذا‌هایی ویژه و خوش طعم در بین مردم یزد و همچنین مسافران آن معروف هستند. حال می‌توانید در کنار دیدن از جاذبه‌ها و شگفتی‌های این شهر تاریخی، به منظور رفع گرسنگی بنا بر اطلاعاتی که به دست آورده‌اید، به میل خود انتخاب نمایید که به کدام یک بروید و از  غذا‌های لذیذ و بی‌نظیر آنان میل بفرمایید.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.