انتشار: 1400/5/8
بروزرسانی: 1402/9/22
special-sale-sunglasses-bermuda | فروش ویژه عینک آفتابی Bermuda

معرفی برندهای معروف عینک کوهنوردی

بهترین عینک های آفتاب مخصوص کوهنوردی می توان به عینک آفتابی Julbo Explorer 2.0، اسمیت Smith Frontman و جولبو Julbo Vermont اشاره کرد. یک عینک آفتابی خوب باید دارای ویژگی‌هایی اعم از طراحی و استایل مناسب، کیفیت بالای عدسی، UV مناسب و ... باشد.
هنگام خرید عینک کوهنوردی، به دنبال فریم‌هایی ساخته شده از مواد سبک وزن و در عین حال محکم باشید. مخصوصا برای صخره نوردی، قاب‌های منحنی و کشیده و مجهز به بند سر را انتخاب کنید تا عینک را روی سر شما محکم نگه دارد. عینک‌های کوهنوردی اغلب دارای فریم گرد با محافظ‌های جانبی و دسته های خم شونده و منعطف هستند. در ادامه با چند برند مطرح عینک کوهنوردی آشنا می‌شویم.

بهترین عینک کوهنوردی

عینک مناسب از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش، تابش خیره کننده آفتاب، گرد و غبار و باد محافظت می‌کند. با این حال، برای جلوگیری از صدمات، همیشه از تناسب صحیح و ایمن عینکی که می‌خرید، اطمینان حاصل کنید. بهتر است کوهنوردان یه به طور ویژه صخره نوردان عینک خود را همراه با کلاه کوهنوردی امتحان کنند تا مطمئن شوند که محکم و بدون مزاحمت یا ناراحتی قرار می‌گیرند. 
 
بهترین عینک کوهنوردی

عینک کوهنوردی جولبو Julbo Explorer 2.0

عینک آفتابی جولبو برای کوهنوردی مناسب است. Julbo یک برند معروف است که از جمله عینک‌های آفتابی طراحی شده برای فعالیت های مختلف در فضای باز مانند کوهنوردی، اسکی و پیاده روی است. عینک آفتابی کوهنوردی جولبو دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای فعالیت در ارتفاعات مناسب می‌کند. برخی از ویژگی های آن عبارتند از:

  • محافظت در برابر تابش نور: عینک آفتابی Julbo معمولا دارای لنزهایی است که محافظت عالی در برابر تابش خیره کننده را ارائه می‌دهد. این امر به ویژه در محیط‌های برفی یا ارتفاعات بسیار مهم است.
  • محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: این نوع عینک مخصوصا برای محافظت موثر در برابر اشعه‌های مضر UV طراحی شده و از چشمان شما در مناطق کوهستانی محافظت می‌کند.
  • دوام بالا: بسیاری از عینک‌های آفتابی Julbo از مواد بادوام و فریم‌های تقویت شده ساخته شده‌اند تا در برابر شرایط چالش برانگیز که اغلب در طول کوهنوردی با آن مواجه می‌شوند مقاومت کنند.
  • فناوری لنز: Julbo اغلب از فناوری‌های لنز پیشرفته مانند لنزهای فوتوکرومیک یا پلاریزه استفاده می‌کند که می‌تواند با شرایط نوری متغیر سازگار شده و تابش خیره کننده را کاهش دهند.
  • طراحی روکش: طراحی روکش برخی از مدل‌های Julbo به پوشش بهتر و محافظت در برابر نور و عناصر محیطی کمک می‌کند.

عینک کوهنوردی جولبو Julbo Explorer 2.0

عینک کوهنوردی Smith Frontman

در حالی که عینک آفتابی اسمیت فرانتمن به دلیل تطبیق پذیری و طراحی اسپرت خود شناخته شده، اما به طور خاص برای کوهنوردی طراحی نشده است. عینک‌های کوهنوردی اغلب دارای ویژگی‌های خاصی برای رفع نیازهای کوهنوردان که در ارتفاعات بالا فعالیت دارند، هستند. 

این ویژگی ها شامل محافظت در برابر تابش نور، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، دوام بالا و طراحی Wraparound است؛ این ویژگی در واقع طرحی است که پوشش خوب و محافظت در برابر نور و عناصر محیطی را فراهم می‌کند و برای کوهنوردی مفید است. عینک اسمیت فرانتمن یک انتخاب محبوب برای فعالیت‌های خارج از منزل، از جمله پیاده روی و ورزش است و ممکن است بخواهید عینک آفتابی مخصوص کوهنوردی  را برای فعالیت در محیط های کوهستانی تهیه نمائید.

عینک کوهنوردی Smith Frontman

عینک کوهنوردی Oakley Turbine Rotor

توجه بی‌وقفه برند اوکلی به جزئیات در مدل روتور توربین اوکلی به‌طور کامل نمایش داده شده است؛ به همین دلیل می‌تواند گزینه مناسبی برای کوهنوردی باشد. طراحی Wraparound براق فریم های آن به همراه لنز ویزور برای پوشش هرچه بیشتر یک میدان دید وسیع را ایجاد می‌کند. فناوری لنز Oakley Twin Toric با HDO™، اپتیکی بدون اعوجاج را ارائه می‌کند، و پدهای بینی برای جلوگیری از لغزش به هنگام عرق کردن کاملا محکم و مناسب طراحی شده‌اند. با استفاده از عینک آفتابی Turbine Rotor، به راحتی می‌توانید کوهنوردی یا پیاده‌روی در مسیرهای شیب‌دار را تجربه کنید.

Costa Harpoon بهترین عینک آفتابی برای صخره نوردی

هنگامی که صخره نوردی می‌کنید، به عینک آفتابی نیاز دارید که نیازهای شما را برآورده کرده و تناسب، ایمنی و راحتی را فراهم کند. عینک آفتابی Costa Harpoon دارای طراحی Wraparound هشت وهی و پدهای بینی تخصصی است که آن را به بهترین عینک آفتابی برای صخره نوردی تبدیل می‌کند. لنزهای پیشرفته Costa 580®، صد در صد UV از چشمان شما در برابر اشعه مضر فرابنفش محافظت می‌نماید. با پوشیدن کوستا هارپون از میدان دیدی واضح و استایلی برجسته لذت ببرید.

Costa Harpoon بهترین عینک آفتابی برای صخره نوردی

قبل از استفاده از هر نوع عینک آفتابی دیگر برای کوهنوردی، ضروری است بررسی کنید که آیا این عینک‌ها نیازهای خاص شما را به عنوان یک کوهنورد به خوبی برآورده می‌کنند یا خیر. همیشه به مشخصات سازنده و جزئیات محصول دقت کنید تا اطمینان حاصل کنید که عینک آفتابی برای استفاده مورد نظر شما مناسب است. علاوه بر این، نظرات مشتریان و کارشناسان می‌تواند بینش درستی را در مورد عملکرد و دوام عینک آفتابی ارائه دهد.

این مطلب صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد. بدین معنی که هر گونه مجوز قانونی که در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط به سایت مورد نیاز است، می‌بایست از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری شود. در این موارد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وبسایت تارگتینو نمی‌باشد.
ثبت نظر
(اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید)
targetino_logo

در نیازمندی‌های تارگتینو کاربران می‌توانند در موضوعات سفر و گردشگری، آفرود، کوهنوردی و کمپینگ، ماهیگیری، ورزش تیر و کمان، اسب و سوارکاری و محیط زیست آگهی محصولات (نو یا دست دوم) و خدمات خود را به صورت رایگان و یا ویژه ارسال نمایند و بدون واسطه به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند و به صورت هدفمند به مخاطبان مورد نظر خود در موضوعات ذکر شده دست یابند.

ارتباط با ما
info@targetino.info

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به تارگتینو است.